Ik loop achter.... 🙈

22 december 2019 - Sydney, Australië

Lieve allemaal, ik loop heel erg achter met t blog. Ben ergens eind november blijven steken met tekst 😱

We zijn nu 22 december) in Sydney. De 30e gaan we naar Frank en dan 5 januari weer terug naar t huis in Manly.
Hier in Sydney is t goed te doen nu. Gisteren n graad of 30 overdag, maar koelde goed af. Wel wat rokerige lucht, maar viel alles mee. En vandaag is t gewoon 21 graden en koel. Dus van die hittegolf verhalen uit Nederland klopt niet veel. De bushfires daarentegen zijn verschrikkelijk. Door droogte en wind krijgen ze dat echt niet onder controle. Een gebied bijna zo groot als Nederland (als je de branden optelt) staat al in brand. Echt heel, heel erg....

Voor we de 20e in Sydney kwamen hebben we 8 dagen op n cruise gezeten. Daar kom ik binnenkort met n verhaaltje op terug!

En daarvoor ruim n week in Terrigal. Het huis van de ouders van onze vriend Frank. Heerlijke plek! Kom ik ook nog op terug 😊

Ik ga nu wat foto’s van Sydney toevoegen met wat tekst en uitleg. Dan weten jullie iig wat we nu in Sydney aan t doen zijn.

Wordt vervolgd 😘